Mācību grāmatas

Kas? Kur? Kāda? Mūsdienu mediju auditorija . Anda Rožukalne

kods: LV2613
ražotājs: Grāmatai ir lietošanas pazīmes
ir noliktavā, 1 gab.
400bez PVN 4.00 €
  • Grāmatas stāvoklis
    Ir lietošanas pazīmes
  • Grāmatas, kas izdotas līdz
    2015.gadam
Preču cena norādīta ar iekļautu PVN 0%.
Norādītā cena ir spēkā, pasūtot preci 24.11.2024.

Grāmata ietver aktuālās, mediju vides pārmaiņu radītās diskusijas par auditorijas transformācijas procesiem - līdzdalības kultūru, kolektīvo inteliģenci, mediju lietojuma paradumu sarežģītību un interaktivitātes ietekmi uz mediju saturu. Grāmatas satura veidošanā izmantoti vairāki pēdējo gadu laikā veidotie mediju satura un auditorijas empīriskie pētījumi, savukārt to interpretācijā izmantoti arī autores darba pieredzē masu medijos gūtie novērojumi. A. Rožukalne norāda, ka grāmatā ir sniegtas atbildes uz jautājumu, kāpēc mediji nevar nerēķināties ar auditoriju ietekmi un kā galu galā tās ietekmē to saturu: Šodienas realitāte ir tāda, ka masu mediji ir zaudējuši vieglu pieeju auditorijai, savu automātisko un neapstrīdamo autoritāti, kas iegūta, piedāvājot ietekmīgu un lielas auditorijas daļas nekritiski saņemtu saturu. Satura piedāvājuma daudzveidība nelielās daļās sadalījusi arī auditoriju, mediju bizness vairs nenozīmē drošus panākumus un lielas lasītāju, klausītāju, skatītāju grupas pastāvīgu atzinību. Šie procesi likuši mainīt mediju darbības prioritātes, pārvarēt uz sevi centrēto raksturu un sākt arvien lielāku resursu daļu veltīt, lai uzrunātu, piesaistītu, noturētu auditoriju, iegūtu tās labvēlību un naudu. Mediju organizācijas arvien vairāk izmanto auditorijas pētījumus, attīstījies mediju mārketings.