Bizness un ekonomika

Reklāmzeme. Pasaules reklāmas vēsture. Marks Tangeits

kods: LV566
ražotājs: Grāmata labā stāvoklī
rezervēts
280bez PVN 2.80 €
    Preču cena norādīta ar iekļautu PVN 0%.
    Norādītā cena ir spēkā, pasūtot preci 20.04.2024.

     Marks Tangeits ir britu žurnālists, kurš dzīvo Parīzē un specializējies mārketinga un komunikācijas jautājumos. Viņš regulāri raksta par reklāmu, stilu un kultūru lielākajiem britu laikrakstiem un stilu prognozēšanas vietnei Worth Global Style Network (WGSN.com), veido gadagrāmatu par labākajām Eiropas reklāmām The Epica Book un vada raidījumus Francijas televīzijā par radošumu reklāmā. Sarakstījis sešas grāmatas par mediju vēsturi, modes stiliem, zīmoliem un to filosofiju un reklāmu. Viņa blogu un fotogrāfijas var apskatīt www.tungateinparis.com. “Reklāmzeme” ir pirmā grāmata, kurā reklāmas attīstība vērtēta no starptautiska skatpunkta. Izpētījis mūsdienu reklāmas pirmsākumus, autors pakāpeniski atklāj, kādos sīvas sāncensības un konsolidācijas procesos veidojusies pašreizējā pasaules reklāmas ainava. Grāmatas tapšanas laikā Marks Tangeits intervējis dučiem ietekmīgāko reklāmas biznesa pārstāvju – gan sīkstos izdzīvotājus, kas vēl atceras slavas apvīto zelta laikmetu, gan mūsdienu modīgākos radošos direktorus. Šie aculiecinieku stāsti veido “Reklāmzemes” pamatu pamatus. Autors mērojis Medisona avēniju tieši pa pēdām radošajām leģendām Bilam Bērnbaham un Deividam Ogilvijam un pamanījies iekļūt gigantiskajā Tokijas aģentūrā Dentsu. Sekojot viņam, arī jūs uzzināsiet daudz interesanta: kā darbojās reklāmas aģentūras 1950.gada Manhetenā vai 1980.gadā Londonā; kā reklāma iespaidojusi populāro kultūru; kā dotcom burbulis izmainīja nozari; vai TV reklāmas pārdzīvos digitālo revolūciju; kāda varētu izskatīties nākotnes reklāmas aģentūra.
    Ar spraigu žurnālistisku tvērienu un globālu vērienu “Reklāmzemes” autors aizved lasītāju no Londonas uz Ņujorku, no Parīzes uz Milānu un jaunajiem tirgiem Austrumeiropā, Latīņamerikā un Āzijā. Brīdī, kad digitālo mediju eksplozija un tradicionālās televīzijas skatīšanās paradumu maiņa draud pārveidot reklāmas būtību, Tangeits cenšas palūkoties uz nozari plašākā perspektīvā un sniegt īsu ieskatu tās nākotnē. Tulkojusi Santa Šūna, datorgrafiskais noformējums- Iveta Paegle, Aivara Plotkas mākslinieciskais noformējums.