Bizness un ekonomika

Aktīva klientu apkalpošana. Deivids Frīmentls

kods: LV292
ražotājs: Grāmata labā stāvoklī
rezervēts
200bez PVN 2.00 €
  • Grāmatas stāvoklis
    Labā stāvoklī
Preču cena norādīta ar iekļautu PVN 0%.
Norādītā cena ir spēkā, pasūtot preci 25.04.2024.

Grāmatas ievadā autors sniedz īsu ieskatu klientu apkalpošanas vēsturē, piedāvā pasaules labāko kompāniju pieredzi, kā arī aicina padomāt par dažām jau pieņemtām normām šajā jomā. (Vai sastindzis smaids darbinieka sejā norāda uz patiesu vēlmi iepriecināt klientu? Vai jaunākās tehnoloģijas var aizstāt profesionālu darbinieku?) Padomi, piemēri, uzdevumi un atziņas ir izkārtoti viegli pārskatāmā formā. 50 ieteikumi ir sadalīti astoņās grupās – sākot ar klientu apkalpošanas pamatprincipiem, bez kuriem nav iedomājama uzņēmuma eksistence, un beidzot ar netradicionālām idejām, kas ienesīs prieku ikdienas rutīnā, rosinās sadarbību ar klientiem un likumsakarīgi veicinās uzņēmuma izaugsmi.

Zvaigzne ABC

Mīkstie vāki