Bizness un ekonomika
Grāmatas ievadā autors sniedz īsu ieskatu klientu apkalpošanas vēsturē, piedāvā pasaules labāko kompāniju pieredzi, kā arī aicina padomāt par dažām jau pieņemtām normām šajā jomā. (Vai sastindzis smaids darbinieka sejā norāda uz patiesu vēlmi iepriecināt klientu? Vai jaunākās tehnoloģijas var aizstāt profesionālu darbinieku?) Padomi, piemēri, uzdevumi un atziņas ir izkārtoti viegli pārskatāmā formā. 50 ieteikumi ir sadalīti astoņās grupās – sākot ar klientu apkalpošanas pamatprincipiem, bez kuriem nav iedomājama uzņēmuma eksistence, un beidzot ar netradicionālām idejām, kas ienesīs prieku ikdienas rutīnā, rosinās sadarbību ar klientiem un likumsakarīgi veicinās uzņēmuma izaugsmi.
Zvaigzne ABC
Mīkstie vāki