Bizness un ekonomika
Iedvesmojošā rokasgrāmata piedāvā radikāli jaunu mārketinga redzējumu. "Domā savādāk," aicina Pīters Fisks un apgalvo, ka mūsdienās augstas klases mārketinga speciālistam ir jāprot apvienot dziļu inteliģenci, analītisku domāšanu un drosmīgus radošus risinājumus. Eksperts pamato savu pieeju, analizējot mārketinga ģēnija izpausmes visdažādākajās nozarēs, sākot ar "Coca Cola" sortimentu un beidzot ar "Intel" tehnoloģijām un "Cirque du Soleil" priekšnesumiem. "Mārketinga speciālisti, kas vēlas attīstīt gan savu labo, gan kreiso smadzeņu puslodi, rīkosies pareizi, ja izlasīs "Mārketinga ģēniju". Tajā ir viss - idejas, instrumenti to realizācijai, stāsti par uzņēmumiem un aizrautīgiem, iedvesmojošiem mārketinga speciālistiem," teicis nozares guru Filips Kotlers.
Izdevējs Jānis Roze