Bizness un ekonomika

Klientu apkalpošanas ģēnijs. Pīters Fisks

kods: LV2609
ražotājs: Grāmatai ir lietošanas pazīmes
ir noliktavā, 2 gab.
450bez PVN 4.50 €
  • Grāmatas stāvoklis
    Ir lietošanas pazīmes
  • Grāmatas, kas izdotas līdz
    2010.gadam
Preču cena norādīta ar iekļautu PVN 0%.
Norādītā cena ir spēkā, pasūtot preci 20.04.2024.

Visi zina, ka klientam vienmēr ir taisnība.
Ko darīt, ja klients vairs negrib, ka pret viņu izturas kā pret ciparu vai segmenta daļu? Kā noskaidrot, ko vēlas klients un kas viņu traucē vai apgrūtina? Kā uzzināt, par ko klients būtu gatavs maksāt vairāk? Kā organizēt biznesu pēc klientam tīkamiem nosacījumiem, padarīt klienta dzīvi labāku, un savu biznesu - veiksmīgāku?
Kā radīt un attīstīt uz klientiem orientētu biznesu un būt pārliecinātam, ka no šī biznesa ieguvēji ir gan klienti, gan akcionāri, grāmatā Klientu apkalpošanas ģēnijs stāsta Pīters Fisks. Viņš ir pieredzējis biznesa līderis, ko izdevums Business Strategy Review raksturojis kā vienu no labākajiem jaunajiem biznesa domātājiem, un kurš devis padomus lieliem starptautiskiem uzņēmumiem, piemēram, American Express, Coca-Cola, Red Bull, Microsoft, Shell, Virgin, Volkswagen, Vodafone u.c.
No angļu valodas tulkojusi Rita Baroniņa-Maurāna.