Recipes

The Iconoclasts guide to foodies. Alexandra Parsons

kods: EN435
ražotājs: Book condition -acceptable
ir noliktavā, 1 gab.
400bez PVN 4.00 €
  • Grāmatas stāvoklis
    Ir lietošanas pazīmes
Preču cena norādīta ar iekļautu PVN 0%.
Norādītā cena ir spēkā, pasūtot preci 08.09.2024.

Do you know your lardo from your Le Creuset, your sous vide from your silverside? If so look away now, this probably isn't the book for you! The Iconoclast's Guide to Foodies takes an irreverent look at those among us who take what they eat just a touch too seriously. With 50 entries examining some of the foodie's ultimate icons, it's the perfect way to understand those who strive for the tastiest, most exclusive, most sophisticated gastronomic experiences around. In other words, a show-off with nothing better to do than bleat about how much they love to eat! Each entry covers an aspect of a foodie's life: from the coveting of virgins - olive oil, of course - and the books they read through to traveling to the dingiest places in search of a truly authentic, locals-only experience - usually McDonalds - and the names they call their kids. So if you've ever wondered what your partner, friend, or sibling sees in spending hours trudging through muddy fields on a quest for an elusive mushroom when they could have just gone to the supermarket, or are bemused by their insistence on trying offal at every opportunity rather than sticking to steak, then these wise words provide sensible answers.

Iconoclast's Guide to Foodies necienīgi skatās uz tiem, kuri pārāk nopietni uztver to, ko viņi ēd. Ar 50 ierakstiem, kuros aplūkotas dažas no gardēžu izcilākajām ikonām, tas ir ideāls veids, kā izprast tos, kuri tiecas pēc garšīgākās, ekskluzīvākās un izsmalcinātākās gastronomiskās pieredzes. Citiem vārdiem sakot, izrāde, kurā nav nekā labāka, kā tikai blēdīties par to, cik ļoti viņiem patīk ēst! Katrs ieraksts aptver kādu gardēža dzīves aspektu: no jaunavu kārošanas (protams, olīveļļas) un izlasītajām grāmatām līdz ceļojumiem uz vissīkākajām vietām, meklējot patiesi autentisku, tikai vietējiem iedzīvotājiem paredzētu pieredzi – parasti McDonalds. kādos vārdos viņi sauc savus bērnus. Tātad, ja esat kādreiz aizdomājies par to, ko redz jūsu partneris, draugs vai brālis un māsa, pavadot stundas, klejojot pa dubļainiem laukiem, meklējot nenotveramu sēņu, kad viņi tikko būtu varējuši doties uz lielveikalu, vai esat apmulsuši par viņu uzstājību izmēģināt subproduktus katru iespēju, nevis pieķerties pie steika, tad šie viedie vārdi sniedz saprātīgas atbildes.