Business

Goodvertising Thomas Kolster

kods: EN463
ražotājs: Book condition -acceptable
ir noliktavā, 1 gab.
2000bez PVN 20.00 €
  • Grāmatas stāvoklis
    Ir lietošanas pazīmes
Preču cena norādīta ar iekļautu PVN 0%.
Norādītā cena ir spēkā, pasūtot preci 02.04.2025.

Can advertising be a force for good? How can a brand use advertising to earn the trust of an audience? Demonstrating a brand’s corporate conscience or making audiences aware of its charitable or philanthropic activities is one of the great creative challenges an advertising agency can be given. Here is a collection of outstanding and effective campaigns that communicate the socially responsible nature of leading brands, products, and public organizations today. Deftly organized into ten chapters―Transparency, Connection, Simplicity, Collaboration, Passion, Creativity, Contagiousness, Generosity, Insight, and Full Commitment―it both inspires through great work and explains the principles involved. Over ninety campaigns in a full array of media channels are featured, and each is accompanied by a detailed commentary on the work. Including interviews and insights from leading advertising strategists, the book provides a comprehensive overview for professional advertising creatives, brand strategists, or anyone who works with a brand that values truth, trust, and responsibility. 400 color illustrations

Vai reklāma var būt spēks labestības radīšanai? Kā zīmols var izmantot reklāmu, lai iegūtu auditorijas uzticību? Demonstrēt zīmola korporatīvo apziņu vai informēt auditoriju par tā labdarības vai filantropiskajām aktivitātēm ir viens no lielākajiem radošajiem izaicinājumiem, ar kādu var saskarties reklāmas aģentūra.
Šī ir ievērojamu un efektīvu kampaņu kolekcija, kas atspoguļo vadošo zīmolu, produktu un sabiedrisko organizāciju sociāli atbildīgo raksturu šodien. Grāmata veikli sakārtota desmit nodaļās ― Caurspīdība, Saziņa, Vienkāršība, Sadarbība, Kaislība, Radošums, Ietekmīgums, Dāsnums, Izpratne un Pilnīga apņemšanās ― tā gan iedvesmo ar lieliskiem darbiem, gan izskaidro iesaistītos principus. Vairāk nekā deviņdesmit kampaņas dažādos mediju kanālos ir iekļautas, un katrai pievienoti detalizēti komentāri par veikumu. Tā ietver arī intervijas un ieskatus no vadošajiem reklāmas stratēģiem, piedāvājot visaptverošu pārskatu profesionāliem reklāmas veidotājiem, zīmola stratēģiem vai ikvienam, kurš darbojas zīmola labā, kas vērtē patiesību, uzticību un atbildību. 400 krāsainas ilustrācijas.