Business

This is PR Doug Newsom

kods: EN469
ražotājs: Book in good condition
ir noliktavā, 1 gab.
500bez PVN 5.00 €
  • Grāmatas stāvoklis
    Labā stāvoklī
Preču cena norādīta ar iekļautu PVN 0%.
Norādītā cena ir spēkā, pasūtot preci 12.03.2025.

This text, the most comprehensive in the field, presents the overall view that through professional research, application or theory and appropriate ethical practice, public relations is an essential management function and social force. Following an overview and definition of public relations (discussing its various functions), its history and future trends, subsequent chapters cover research, theory, ethics, and law, as well as tactics and channels, campaigns and cases. 

sniedz vispārīgu pārskatu, kā, izmantojot profesionālus pētījumus, piemērošanu vai teoriju un atbilstošu ētisku praksi, sabiedriskās attiecības ir būtiska vadības funkcija un sociālais spēks. Pēc pārskata un sabiedrisko attiecību definīcijas (apspriežot tās dažādās funkcijas), vēstures un nākotnes tendenču apskats, sekojošās nodaļas aptver pētījumus, teoriju, ētiku un likumdošanu