Business

Unique. Phil Cooke

kods: EN453
ražotājs: Book in good condition
ir noliktavā, 1 gab.
500bez PVN 5.00 €
  • Grāmatas stāvoklis
    Labā stāvoklī
Preču cena norādīta ar iekļautu PVN 0%.
Norādītā cena ir spēkā, pasūtot preci 24.11.2024.

Unique: Telling Your Story in the Age of Brands and Social Media

Today's culture is more connected than any time in history, but all of this connectivity comes with a price. We live in a world that's become cluttered, distracted, and disrupted by social media, with the average person receiving as many as 5,000 messages a day in one form or another. If you're a pastor, nonprofit leader, artist, filmmaker, entrepreneur, or creative professional in this hyper-connected, highly distracted world, how do you get your unique idea, project, or vision on the radar of the people who need to respond?

In Unique, Phil Cooke, a highly respected media producer and consultant, addresses both the challenges and the opportunities of branding and social media in the 21st century. If you have a vision or message to share with the world, Unique provides a blueprint to cut through the clutter, communicate your story, and impact your audience.

 

Unikāls: pastāstiet savu stāstu zīmolu un sociālo mediju laikmetā
Mūsdienu kultūra ir vairāk saistīta nekā jebkad agrāk, taču visai šai savienojamībai ir cena. Mēs dzīvojam pasaulē, kuru sociālie mediji ir pārblīvējuši, apjucis un izjaukts, un vidusmēra cilvēks vienā vai otrā veidā saņem 5000 ziņojumu dienā. Ja esat mācītājs, bezpeļņas organizācijas vadītājs, mākslinieks, filmu veidotājs, uzņēmējs vai radošs profesionālis šajā hipersavienotajā, ļoti izklaidīgajā pasaulē, kā iegūt savu unikālo ideju, projektu vai redzējumu to cilvēku lokā, kuriem tas ir nepieciešams. atbildēt?

Grāmatā Unique Fils Kuks, ļoti cienīts mediju producents un konsultants, pievēršas gan zīmola un sociālo mediju izaicinājumiem, gan iespējām 21. gadsimtā. Ja jums ir vīzija vai vēstījums, ar ko dalīties ar pasauli, Unique sniedz plānu, kā novērst jucekli, paziņot par savu stāstu un ietekmēt auditoriju.